Selam hanımlar Metehan 17 aylık ama halen yemek yemiyor. Çorbayı 2 3 kaşık içiyor okadar artık iyice bunaldım biberon da verdim bir kaç kez çorbayı belki saçma gelir ama napcam şaşırdım ufacık pütür gelse öğürüyor. 12 dişi var .kraker ekmek vs kemiriyor sizler nasıl çözüm buldunuz.