Deletedmom324 Gnc16 onu bebegınız bilecek 🤷🏻♀️ Acıkınca zaten aglar. Siz de not tutun su saatte bu kadar aldı diye. 3-4 güne kafanızda canlanır zaten. Baska yolu yok bunun yani
Deletedmom324 @Gnc16 Mama kutusunun üzerinde yazan su cocuk su kadar içer kısmını silin hafızanızdan. Bebegınıze 90 yapın ( 90 ml su - 3 olcek mama ) mesela. Doymadı mı aglıyor mı 30 daha yapın.deneye deneye. 5 aylık oglum var. 150-200 içmiyor tek seferde. Yani.
Gnc16 Deletedmom324 gercektenmı benımkı bı seferde 120 yı bıtırıyo 3 saatte bı verıyorm ama benım sutum hıc yok belkı emzırıyosunuz sız bız sadece mamayla beslenıyoruz malesef 3 ay 10 gunluk
Ylmzkbra06 Deletedmom324 bende oğluma.arada hipp mama veriyorum . Arkasinda açıldıktan 3 hafta içinde tüketin yaziyo . Tabi kutunun Yarısı duruyor şuan ama son kullanma tarihi de 2020. Şuan mamada hiç bi koku bozulmaya dahil hiç bisi yok acaba yenisinimi alsam , yoksa kullansam.mi:( (günde bir kez veriyorum o da hergun olmadığı için bitmedi )