Tugbaa58 9 aylık kızım var sürekli sinirleniyor kendini atıyor oturtunca sinirleniyor elini masaya falan vuruyor kızlar neden böyle oluyor acaba bu durum beni çok üzüyor
mavikusunannesi Benimki 5 aylık olacak, sanırım doğuştan geliyor bu sinir. En ufak bir istediği olmasın önce kendini sıkıyor bütün vucudunu sonra öfkeyle çığlık çığlığa ağlıyor. Ben de biraz sinirli biriyim bana çekmiş sanırım😅
Tugbaa58 mavikusunannesi daha çok küçükler ya nerden geliyor bu sinir eliyle vurma hareketi yapıyor bide 😏