Zeynepil KIZLAR EN SON 30 ARALIKTA ADET OLDUM HALA OLMADIM TEST YAPTIM AMA NEGATİF YANILMA PAYI NE KADARDIR SİZCE BAYADA GECTİ HALA HATA OLURMU
Sezenaksukarademir Zeynepil emziriyorsanız adet olmamanız çok normal 1 seneye kadar. 1 seneyi geçtiyse eğer ve test negatif ise sabah ilk idrarınızla tekrar yapmanızı öneririm yine negatif çıkarsa bir doktora gitmenizde fayda var
Zekimurendebizigorecekmi Zeynepil Benim de bir süre gecikmişti test yaptım negatifti aradan 3 hafta sonra testi tekrarladım ve bingooo pozitif 😬 Çok çok başında olabilirsin canım aradan bir süre geçince tekrarla derim
Sezenaksukarademir Zeynepil o zaman sabah ilk idrar ile tekrarlayın. Sabah ki idrar tüm gece beklediği için beta daha yoğun oluyor oda negatif çıkarsa bir doktora görünürsünüz