Erkencikus çok oldu ilkcbaslarda hala oluyor emerken memedeb kendini çekiyor nefes almaya çalışıyor bazen öksürüyor genzine kaçıyor heralde süt uykulu emerken veya alelacele emdiği zamanlarda sadece bulunduğu durumdan hafif dik konuma getiriyorum kendi oksurup düzeliyor ilk doğduğu sıralar korkudan ters çevirip sırtına vuruyordum korkudan ama boşu boşuna o sütle cebellesirken bide benim mücadeleme maruz kaldığını fark ettim şimdi sadece kendi haline bırakıyorum çok şükür geçiyor o oksurunce vs