Tued brn YouTube de bi doktor da izlemiştim canım doktor anlatıyordu bu oturma mevzusunu eğer çocuğun kalçasında sıkıntı yoksa kalça ultrasonu temiz çıktıysa 3 aydan itibaren oturmalarında bi sakınca yok diye istersen YouTube gir bak adını hatırlamıyorum maalesef doktorun ama sıkıntı yapma bence o yüzden değildir kakasını rengi ben 4. Ayını doldurması 1 hafta falan vardı oturtmaya başladım Allaha şükür bi sıkıntı olmadı şimdi yatmak istemiyo sürekli oturmak istiyo o kadar hoşuna gitti ki 😂😂❤❣