oldugrs1 Biz 5.5 aylığız yeni yeni ayakta sallanmayı öğrettim yoksa bizimde gezerek uyuyordu ilk başta ağladı tabi bende ya bi ninni ya bi müzik yada süpürge sesi açtım öyle zar zor uykuya daldı tabi kollarını da sardım
ama genelde emerek uyuyo uyulmadığında sallamaya başlıyorum biz çok damla denedik ama işe yarayan olmadı maalesef