Yenianne0606 Benim en zorlandigim 4.5 ay ve 10-11 aylik donemlerdi uyku acisindan. Ta ki 18 aylik olani gorene kadar :) Digerleri cabuk gecti de 18 aylik olan 4 aydir bitmedi, hafifledi ama. Ama bunlar normal bu donemlerde. Onun disinda uykusu cok duzenlidir kizimin. 8-9 ayliktan beri de gece deliksiz uyur. Yani oyle aha uyuyor artik dedigimiz bir donem pek olmuyor bebeklikte. Donem donem sorunlar olabiliyor. Onemli olan belli bir rutin ve duzen olmasi. Oyle olunca bu zor donemler de daha rahat atlatilabiliyor.