Yenianne0606
Oğlum nerdeyse 9 aylık olacak. En başından beri taviz verdiğim tek şey gece uykusuydu. Yeri geldi bi yere gitmedim yeri geldi gittiğim ortamı bozdum. Çnkü önemsiyorum bu konuyu.
Akşam 7-8 arasında uyuyor. 11-12 gibi kalkıyor emiyor tekrar uyuyor. Gece uykusu da en başından beri düzenli.
Fakat 3.ay sünnet oldu mahvolduk.
4.ay atakla mahvolduk.
6.ay diş🥴
7.ayı sonu 8başı atak
Şuan da nezle derken gece uykusu dengesizleşti.
Ama geçicek düzelecek. Ne olursa olsun ilk gece uykuya yatış saati değşmedi. 👌🏽