iki_prens_annesi Slm bayanlar tayt almayi dusunuyomda ic camasircilarda bulunuyo mu acaba yada bildgnz guwendignz yerlr varsa bakabilirim 😆😆
ElifTGM iki_prens_annesi clasycorset sayfasına muhakkak bakın. Ben aldım kullandım çokta memnun kaldım. Benim aldığım dönemde askılı versiyonu yoktu ben kendim askı dikmiştim. Sonradan çıkan askılı modelin askısı ne kadar sağlam bilmiyorum
Morcivert061 iki_prens_annesi yamuna korsenin kullandım ben hamilelikten önce çok çok memnun kalmıştım
Katarsis iki_prens_annesi doğumdan önce herita diye bir markadan aldım yorumları çok iyiydi trendyoldan baya sıkı toparlıyor😊
ErenimBalOglum iki_prens_annesi ben trendyoldan getirttim termal tayt ve atlet ikili set 68 tl olması lazım
Ebruayd1n iki_prens_annesi hayır kesinlik tavsiye ederim yeni açtılar ürünüler yeni yeni geliyor hatta ilk ürünü verenlerdenim kesinlikle tavsiye ederim sulemsi var instagramda o satıyor istersen 8nu takip edip strorylerine bakabilirsin
ElifTGM iki_prens_annesi https://instagram.com/classycorset?igshid=6cl0boztwvs7 sayfa ismi iki ss ileymiş
ElifTGM iki_prens_annesi evet ben aldım. :) çok memnunum. 2. Kez hamile kalana kadar kullandım. doğum sonrası karnımda çatlak falan olmasına rağmen o esnek deriyi ve kalçalarımı tamamen topladı eski halime döndüm.