Annebebek58 Kizlar bebegim 6.5 aylik bebelac ve sma yi sevmediii sizce hangi mamayi alsam sever bebelaci iyi kotu bi nebze icmisdii sonra onu da icmemeye basladii sonra sma denedim onu hic kabul etmediii Ne alsam sever
Safire Annebebek58 hayr ben sezaryanlı dogm yaptm sütüm gelmedi onu kullandm hatta 2buck kilo dogmustu iki gün sonra kilosu düştü özel çocuk doktoruna getrdm aptamilden başka. Kullanma dedi suan 3 aylık 6 kilo değiştirmeyi düşünmüyorm bir yasına kadr kullanıcm inşallh
Eylulum1 Annebebek58 benim kIzımda aptamili sevdi 11 aylıkdan sonra bebelaca döndük belli bir zaman sonra içebiliyor