Anemone Herkese merhaba. Ben 18ay önce sezeryan oldum ara sira belimi üşütünce bel ağrılarım olur son iki gündür de belim ve kalçanın ön sol taraftakı kemiöi(böğrüme yakın çıkıntı gibi kemik varya orası) yanma gibi oluyori. Bunu yaşayan varmı?
Krkyn Anemone aynı şeyi yaşıyoruz 1 haftadır benimde öyle. Ve benim bacağıma vuruyor. Emzirdiğini içim ilaç da kullanamıyorum.☹️
Sumeyyebaglan Bi haftadır ağrım var ve bugün resmen felçli gibiyim o kadar canım yanıyo ki belim kopucak sanki😓 eğilip kalkamıyorum,uzanınca acı çekiyorum. Muhtemelen bende soğuk aldığım için böyle oldu😓
Anemone Sumeyyebaglan bende de bir haftadir öyle eyilince falan çok kötü bebegi de kucağıma alınca zorlaniyorym yatirinca falan
Krkyn Anemone sağ olun sizede geçmiş olsun. Benim kalça kemiği kısmı arka kısımdan sağ bacağıma doğru inen ağrı ve yanma hissi gibi değişik bir ağrı. Çok rahatsız ediyor.
Krkyn Anemone muhtemelen sezeryandan önce böyle bir şeyim yoktu. Bir çok kişi de farklı bölgelerde ağrıları olduğunu söylüyor