Hmzamom İki yıl olcak dogum yapalı ve yüzümdeki kahverengi lekeler gecmedi daha artı göz altlarım cöktü neler yapabilirim
Zarem-Nehir Hmzamom Canım bende de oldu 2 yıl oldu halen de geçmedi , internette almadığım krem kalmadı hiçbiri işe yaramadı üstüne 2.000 verip dermapen leke tedavisi oldum ama sonuç hüsrannnnnn 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Zarem-Nehir Hmzamom herşeyi yaptım olmadı, ben makyaj da yapamıyorum fondöten kullandığım gibi sivilce çıkıyor offff offff ne olacak böyle yaaa
Betim Hmzamom bugün araştırdım daha saç dökülmesi için ama emzirdiğim için yasakmış size söyleyim araştırın bi cilt lekelerine de iyi geliyormuş . İsmi cologen kapsül şeklinde yutarak tüketiliyor
Hmzamom Betim cnm doktora sormustum onu da önermedi kremler falan verdi ama yok yani aynı of cok kötü ya
poncik1203 Hmzamom benim komşumda olmuştu annesi dedi doğum yaparken terini saçınla sil geçer gerçekten hiç yok şu an ama sizin 2 sene olmuş bir bilgim yok