Zekimurendebizigorecekmi Elaozlem1 Rabbim şifa versin .. inşallah hemen toparlar sıkıntısız bir şekilde 😔
Tubeni Benim bebeğimde 17 günlükken olmuştu. 14 gün hastanede yoğun bakımda kaldı. İyi şimdi şükür. İnş. sizin meleğinizde eski sağlığına kavuşup gelir yuvanıza. Rabbim şifasını versin inş.
duygu00 Elaozlem1 rabbim şifa versin bir an önce iyileşsin bebeğiniz size de dayanma gücü versin inş hemen sağlığına kavuşur bebeğiniz
Elaozlem1 Mom079 Amin Allah razı olsun Sadece ateşimiz düşmüyordu başka bi sıkıntımız yoktu hastaneye yatınca ishal de başladı
Mbal Elaozlem1 Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah. umarım en kısa zamanda kavuşursunuz kızınıza 😓