Hanımlar doktor tavsıyesıyle 4 ayımıza gırdıkten sonra ek gıdaya baslıcaz ama ben bılmıyorum neyı nasıl yapım ne ıle baslayım ne kadar kac ogun verım baslayanlar varsa bılgı verır mısınız bırde korkuyorum yıyebılır mı ki kucuk degılmı 🤷🏻♀️ Yardımcı olursanız sevınırım