Kızlar merhaba, son iki haftadır göğüs ucu yaralarımda müzdaribim. Yaralarım artık bıcak kesiği gibi ucları açık ve kanıyorlar. Kızımı emzirirken aglıyorum artık agrıdan, dayanamayıp emzirmedigim zamandada kızım çok aglıyo onada dayanamıyorum. Zeytin yağı kullandım fayda etmedi suam bepantol kullanıyorum onunda bi etkisini göremedim. Başına gelem ve kesinlik şunu kullanman gerek dediğiniz bişey varmı? Umarım içinizden biri bana yardımcı olabilir 🙏🏻🙏🏻