Oğlum 7,5 aylık. İlk 5 ay çok güzel uyuyordu akşam 21 de gece uykusuna geçer beslenmek için en fazla 2-3 kez uyanırdı. 5. Ayda ben memlekete gittim ailemde sağlık sorunları vardı 1 ay orada kaldık ne olduysa orda oldu. En az 4 saat kesintisiz uyuyan çocuk gitti saat bası uyanan bir çocuk geldi. 2,5 aydır düzeltmiyorum gece 23 te yatıyor sabah 7 de ayakta. son uykusunu yaptırmayıp erken yatırayım diyorum gece 4 ya da 5 te kalkıyor. Çok özeniyorum akşam 20 de falan çocuğunu uyutup normal hayatına devam edebilen annelere. Ben 23 te mecburen onunla birlikte yatağa giriyorum yoksa dayanamıyorum ve gece en az 7-8 kez uyanıyoruz. Bir de son zamanlar gecenin anlamsız bir saatinde uyanıp 1 saat uyumuyor zor zahmet yeniden uyutuyorum. Nasıl düzeltebilirim bir öneriniz var mi