Merhaba kızlar 🌸
Kızım 11 aylık ve sol ayak tabanına hiç basmıyor, hep parmak ucunda duruyor. Sağ ayağını bazen tabanına basıyor. Bi doktor aşil tendon kısalığı var ameliyat edelim dedi. Fizik tedavi tam serablal palsi diyemeyiz dedi. Şuan fizik tedavi oluyor. Başına böyle bir şey gelip düzelen var mı acaba? Varsa ortalama ne kadar sürede düzeldi?
Bu arada emar sonuçları da temiz çıktı.
4,5 aylıkken dönmeye başladı. 6 aylıkken süründü, 7 aylıkken tam emekledi, 8 aylıkken koltuktan tutup ayağa kalktı. Ek gıdaya blw ile başladım hep kendi kendine yer yemekleri. Onlarda da bir sorun yok çok şükür.
37+5 karnımda beslenemediği için ( damarlarımın birinden az kan gittiği için) sezaryenle alındı. Düşük doğum ağırlıklı doğdu yani 1990 gr.
Yürüteç hiç kullanmadım.
Bu konuda bilgisi olan varsa yazarsa memnun olurum 🙏🏻