32075642 seboreik egzama canım, böyle kuruyor pul pul oluyor alnım, kaşlarım, burnumun ve ağzımın etrafı, saç diplerim ve kulak arkam.. ilaç kullanmayınca bir süre sonra yara gibi oluyor kanıyor.. benim yüzümde çıkıyor, ellerimde de çok fazla deterjan kullandığımda, ellerimi çok sık yıkadığımda veya dezenfektan kullandığımda oluyor 😔 çok fena yanıyor.. ben m-furo krem kullanıyorum. Böyle düzenli kullanmıyorum ama, bıkmışım artık çünkü. Çıktıkça sürüyorum, 2 gün sürüyorum 2 hafta götürüyor