Arkadaslar bebegim 11 aylik bezinde koku ve akıntıdan hastaneye geldik tahlil yaptırdık sonuç idrar yolu enfeksiyonu çıktı yine gecen ayda idrar yolu enfeksiyonu gecirdi hastanede yattik 4 gun uzerinden 1 ay gecmeden tekrarladi yine enfeksiyon bulundugum yerde cocuk nefroloji yok nefrolijinin arastirmasi gerekiyormus sebebini bilemiyoruz 4-5 gün hastanede yatmamiz gerekiyor yine suan yatistayiz burdaki tedavi bitince baska sehirde cocuk nefroliye götüreceğiz boyle bir durumla karsilasan varmi nasil cozum buldunuz sebebi ne cikti neden tekrarlar surekli acaba nasil çözüm bulacağız şaşırdım iyice