Merhabe kızlar kızım 4 ay 23 günlük kırkımdan sonra iki defa bi iki gün lekelenme şeklinde adet oldu ama geçen ayın 14 normal adet oldum hatt uzunda sürdü ama bu ayın 14 dü geçti halen birşey yok doğumdan sonra adet olduğunuzda düzenli devam etti mi yoksa etmedi mi ?