buse1928 Bebeğim 5 buçuk aylık doktor azitro verdi bronşit olmuş. Prospektüs te 6 aylıktan küçük bebeklere verilmesi önerilmiyor yazıyor. Kullanan var mı???
[silindi] buse1928 4 aylıkken kullandık biz azitroyu doktor 10 gün kullanın demişti biz 1 hafta kullandıktan sonra kestik.
Arfe buse1928 ben kullandım 2 aylıktı benım cocumun kalça kısmında kuyruk sokumunda falan alerji yaptı derisi kabardı hemen kestim vermeyi sonra duzeldı zar zor cocuk ama bir iki kez ver çünkü çabuk toparlıyor o zaman
Rabiabynz Malesef 2. Ye kullanıyorum 5 gün kullanınca iyi geldi lökasit yüksek olduğu için verdi bizede kaka da enfeksiyon çıktı