5 seans dermapen yaptırdım bugün son seansımdı, hiç ama hiç etkisini görmedim yüzümde Doğum lekeleri vardı sivilce lekeleri önceden yüzüm tertemizdi hamile kaldım yüzüm berbat oldu ve hiç geçmedi, 2.000 verdim özel ve adı bilinen sözde o kişi profesyonel sağlıkçı , bende çok güvenerek yaptırdım ama hiç sonuç almadım hatta bana dedi yüzün daha da berbat olmuş bunu herkes söylüyordu zaten bana , bugün de yaptırdım çok Canım yandı ağladım orda, dedim çektiğim onca acıya değmedi ve kalkıp beni suçluyorsunuz sürekli beni suçladı yok beslenmene dikkat etmiyorsun Abur cubur yiyiyorsun geliyorsun söyleniyorsun bizim eve abur cubur bile almıyoruz yılda 1 defa cips ya yerim ya yemem çekirdek yemem yani çok dikkat ederim , bana bağırdı ben ona bağırdım
üstelik orda demedim eve gelince aklıma geldi hadi sicilceyi bırak Peki bnm neden Doğum lekelerim geçmedi, o kadar çok ağladım ki
ne ümitlerle başlamıştım , çok kalbimi kırdı , çok kötüyüm aranıZda yapıp da memnun kalan var mı