Minikimmm benim kendi başıma geldi. Wbc idi galiba değer sınırın biraz altında çıkınca amaan ben bir karalar bağla kafamda kur kır. Onkoloji profesörüne göründüm bir sürü tetkik. En son dedi ki kızım bu senin bornal değerin. Nasıl kiminin tansiyonu 12/8 normal kiminin 11/6, işte senin de normaş değerin bu. İşte sonra rahat nefes almıştım. Yani google dan bakmak en büyük hatam olmuştu. Siz de bulandırmayın kafayı tabiki düşük değer takibi gerektirir. Bende de olduğu gibi.