Yarabandini denedinizmi acaba annelerim..benim ikizlerde çok duskundu ben yarabandini yapıştırdım.uf oldu annecim dedim ağladıkça sarıldım sevdim oksadim. Göğsümü gösterdim kapattım.yoksa bandı sokup emmek istiyor.bi deneyin derim.cunku güvenli bağlanma anlamında çocuğu 2 sene güvendiği memeden tiksindirmemek gerekiyormus.yine son çare sabir taşını denersiniz