Saliha36 Arkadaşlar dun doktor bana hem verdiği hemde b12 eksikliği için bu ilaçları verdi bebege zarar vermez dedi 4 Aylık emziriyorum bunlardan kullanan var mı -Dodex 1000 mcg -Vasoserc -Tranko Başka -Klodamin sprey
Gudu_m Tranko buskas psikiyatrım vermiştim insanı rahatlatıyor ama çok sıkıntılı bağımlılık yapabilir üstelik bebekle içilir mi acaba? Doktor verdiyse içiliyordur demek ki.
Gudu_m Vertigo çok zor bir şey Allah yardımcınız olsun benim de bebeğim 4 aylıkken başıma geldi çok kötü fena serum yemiştim bir kaç saat emzirmedim çok ağırdı başım bir döndü sabaha kadar acillik oldum