Merhabalar. Bebegimin cigerlerinde enfeksiyon cıktı. Doktor klamoks antibiyotik yazdi. Uc gündür kusuyor bebegim ve ishal gibi sanki. Birde süt alerjisi var. O ilaç alerji yapıyormuş heralde. Kızıma iyi gelmedi. Acaba başına gelen var mi böyle birşey doktorumuzda izine cıktı. Acildeki doktor yazmıştı