nalbantogluhatice Kızlar selam bebeğim 7500gr gelmişti 3+ bez 8-10 kilo arasiymis 4 numara da 7-14 kilo arası. Hangisini alayım 1.5 ay kullanıyorum bezi toplu alıyorum. Kararsız kaldım 3+ küçük mü olur diğeri büyük mü olur
Momkids nalbantogluhatice bence 4 numara canım 3 taşırabilir ben 7 kilodan beri 4 numara kullanıyorum
MelegimKizim nalbantogluhatice Bezlerin üstünde kilo yaziyor ama tamamen yalan hepsinin kalibi falan farkli oluyor 😁 Benim kizim 9 kilo civari falan ama 5 numara kullaniyoruz. Totosu buyuk benimkinin anasina cekmis 😂
Tugbakivanc nalbantogluhatice benim de bebeğim o kiloda 4 numara alacağım. Şuan 3 kullanıyorum bir iki güne biter ve 4e geçeceğim.
Dilos01 nalbantogluhatice 4 numara kullanıyorum ben ama lastik isleri oluyor 5 e gececem acaba buyuk mu gelir