Didarr Kızlar özür dileyerek soruyorum 3 ay oldu doğum yapalı adet görmedim ama İkidir sadece kanlı akıntı oluyor normal mi
EMINARDAM Didarr normal bende de öyle oldu emzirdigimiz için adet geri gidiyormuş doktora gittim o söyledi bir yila kadar bazılarında düzensiz oluyormuş