afraninannesii Piremsesannesi63 hipp bize hiç iyi gelmemişti. Golden goatı da kullanmadık. Ama önerebileceğim holle organik mama. Gaz kabızlık yapmadı bizde😬💐
birboncukannesiiii Piremsesannesi63 hipp kullandım hemde doğduktan 3 gün sonra başladık. 20gün içti. Hiç gaz yapmadı. Lıklık içti. :) severek kullandık
afraninannesii EMINARDAM 90₺ İdi biz aldığımız zaman ama daha sonra süt alerjisi çıktı kızımda. Bu yüzden raporlu mama alıyoruz
birboncukannesiiii Piremsesannesi63 çok iyiydi. Her emzşrmeden sonra 30cc olarak başladım. Dr demişti tabii ki. Çok güzel kilo aldı gazı olmadı kabızlığı olmadı. eğer alerjimiz olmasaydı devam ederdim. İçerik olarak temiz bi mama
Sevgilimmm Piremsesannesi63 her ay doktor kontrolüne gidiyorduk doktorumuz çok iyi diyordu şimdi bir yaşında ek gıda yediği için bilemiyorum en son üç ay önce gittik. Kontrolümüz haftaya. Sadece geceleri mama içiyor