dehsetulvahset yaa benim bebeğim kuvezde olduğu için yaptiramadim şu an düzeltilmiş 3 aylık krony6 aylık doktora gittik sünnet için Nisan Mayıs gibi yapalım dedi. Sonrasında bakımı falan nasıl korkuyorum ya ama küçükken de olsun bitsin o psikolojiyi yaşamasın istiyorum