dehsetulvahset benim oğlumda 6 aylık oldu daha yeni bizde kıpır kıpır uyutalım dedik doktor ztaen hemen tamam diyor araştırdık proflerr danıştık bi kaç tane daha zaten iğneyi vurulurken yine hissetmiyorlar krem sürüldüğü için siz yanlış yaptınız diye demiyorum tercih meselesi ama uyutulması kesinlikle 2. Ve son tercih olmalı