Arkadaşlar kızım kabız :( ayrıca makatında hafif çatlak oluştu. Doktor madefix ve anestol verdi. Onları kullanıyorum sabah akşam. Kakasını çok zor ve top şeklinde yapıyor. Kaskatı değil ama canı çok yanıyor. Bugün kanama olmadı top şeklinde yaparken ama kakası yumuşasın diye iki gündür aç karnına gün kurusu püresi yapıp veriyorum,yulaflı mamalar yapıyorum. Öğlen ıspanaklı çorba yaptım iyi geliyormuş diye. Şu an kaka yok hala. Bunların dışında ne verebilirim kızıma? 16 aylık. En etkili ve hızlı çözüm nedir acaba :( şöyle ortalık batsın yani zıbınlar halılar kaka olsun,yeter ki rahatlasın yavrum :( bu arada her gün bir top yapıyor yani hiç yapmıyor değil ama canı çok acıyor.