GeceMavisi Sağlık ocağından verilen kan damlasını kullanıuormusunız 4 ay 22 günlügüz kullanmaya başladığımızdan beri kakasını yeşil ishal gibi yapıyor ve cok kötü pişik olduk bende artk vermiyorum ne kullanmalıyız beya sizde de böyle oldu mu ..
Fun GeceMavisi burda bu konu çok açılır çoğu anne sağlık ocağının verdiği damlaları kullanmaz içeriği hem temiz değil hem kabızlık vs yapıyo. Ben sidefer kullandım çok iyi 👍🏼
Za96 GeceMavisi Evet başta öyle oluyor doktorda demişti böyle olacağını zamanla geçiyor biz 9. Aydayız 9 Ay kontrolümüzde kan tahlili yapıldı kan değerlerimiz iyi geldiği için bıraktık ilacı ama 4.aydan itibaren sürekli kullandım 9. Aya kadar
oldugrs1 GeceMavisi markası ne canım bizede verdilerde cesaret edip kullanamadım bide kaç damla verileceğini söylemeişler eşime
MelegimKizim GeceMavisi Buradaki hemen hemen butun anneler saglk ocagindaki damlayi kullanma ve onermiyor. Ben doktorumun tavsiyesiyle icerigi temiz dogal olan bestiron kullanmistim. Doktorunuzdan isteyin o size temiz bir tane verir.
GeceMavisi Vegaferon adı kullandığımın ne kadar pişik kremi kulandıusan geçmedi kanıyo resmen napacağımı şaşırdım
Sezenaksukarademir GeceMavisi biz kullandık ama benim bebeğim onu hep kustu beslenmeden 2 saat önce 2 damla sonra 2 damla veriyordum ama yine de kusuyordu bizde doktorun yazdığına geçmiştik. Ama ishal hakkında bilgim yok