Morcivert061 Bugün gittim tahlil verdim ama köyde olduğum için gidemedim tekrar sonucu göstermeye. Haftaya kendi doktoruma gidicem ama proteinde falan + çıktı acaba idrarda protein mi var. 29 hafta hamileyim bide. Anlayan varmı [url=https://hizliresim.com/f97BV0][img]https://i.hizliresim.com/f97BV0.png[/img][/url]
Morcivert061 zeynepzeze heh attım canım yine koyam senin için [url=https://hizliresim.com/f97BV0][img]https://i.hizliresim.com/f97BV0.png[/img][/url]
Mehmetereninannesi Morcivert061 görsele basılı kalıp kopyala yapıştır yapıyorum ımg yükle sayfasından
Morcivert061 Lagertha ilk yapılan tahlilimde gebeliğimin basında IrDA’da negatif yazıyordu o yüzden terettütte bıraktı benı.
Morcivert061 Minikkediiiy ayaklarımda var sadece şişlik canım ama ödem diemcok umursamadım. Kaynanamdan istedim biraDan getirecek tansiyon aletini bakıcaö