Nisanda 2 yaşına gireceğiz . 1. Yaş günümüz de pandemiye denk gelmişti kutlayamadık, aile arasında kutlayalım diyorum. Sorum şu ki kızımın saçlarını doğduğundan beri kestirmedim hiç fakat biraz şekilsiz uzadı haliyle. Doğum günümüze özel biraz düzelttirecek kadar kestirsem mi? Hatta kahkul de istiyor canım ama bilemedim? Kestiren var mı kızının saçını ya da bırak hiç elleşme mi dersiniz :)