misssangreall 9 aylık bebegmın 2 dişi var son günlerde emerken sürekli ısırıyor emziremeyecek duruma geldim yapabileceğim bir şey var mı siz neler yaptınız
AnnesininUmutu misssangreall Benim oğlum da ısırıyor. Bir de şimdi üst dişlerde yeni çıktı. Ben ısırınca tepki vermemeye çalışıyorum. Alt çenesini aşağı çekiyorum iyice sıkıştırmasın diye yada gıdıklayabilirsin 😅 Ah felan yaptıkça iyice oyun zannedip devam eder.
Meteninanne misssangreall her ısırdığında tepki vermeden burnunu sık canım memeni çıkar ağzından sonra tekrar emzirmeye devam et bir süre sonra vazgeçiyorlar😊
misssangreall AnnesininUmutu ay evet oyun sanıyor gülerek ısırıyor ne yapacağımı şaşırdım kızsam anlamaz söylesem anlamaz güzel fikir şimdi deniycem canım tesekkür ederim