Timurunannesi Anne25 rabbim kazasız belasız oradan çıkmayı nasip etsin kzuum.safi adıyla şifa versin inşallah.
Eylulum5 Anne25 Allah’ım sağlıkla kavuştursun,haftanız kötü değil üzülmeyin.Benim kızımda erkenden bu erken doğanların canı tez olur derler,benim kızı bi görseniz maşallah fıldır fıldır 😂😂😂😂😂😂
Esma98 Anne25 kısa süre de evinize geçersiniz inşAallah ben de erken doğum yaptım şimdi 4 aylık olduk bile 😇