Merhaba hanımlar. Bebeğim 1 ay 2 günlük şuan. Dün ilk aşısını oldu 2. ay aşısından önce kalça ultrasonu çektirip sonuçlarla aşıya gitmem söylendi. Bu işlem için hangi bölümden randevu almalıyım? Radyoloji diyen var ya da çocuk doktorundan randevu alınır onlar yönlendirir diyen var. Yaprıranlar bilgilendirebilir mi acaba devlet hastanesinden hangi bölüme randevu almalıyım?