Nisaelizmom Bebeğim 40 günlük 3-4 gündür sürekli çişini yapıyor bezini saatte bir iki saate bir baya dolduruyor Kızlar bi öncekilere göre çok daha fazla yaptığı için soruyorum normal mi ?
MoRella Nisaelizmom Ay maşallah kuzuya.. Bence hiçbir sorun yok, karnının misssler gibi doyduğunun göstergesi 🤗
Nisaelizmom nazlieylul ya bizimde öyle bez gitsin sorun değil de ☺️çok yapıyo yani daha önce böyle değildi üşütmüş mü acaba diyorum
_elmaliturtam Valla benimki doğduğundan beri çok çiş yapiyo. Genelde sütün yeterli olduğunu gösteriyor diyolar
Nisaelizmom _elmaliturtam bizde üşütmüş mü acaba diyoruz yani daha önce böyle değildi çişten çok kaka yapardı şu bi kaç gün o kadar kaka yapmıyo sürekli çişini yapıyo
Nisaelizmom MoRella 🥰🥰 canım daha önce çok sık kaka yapardı şimdi çok sık kaka değilde çişini yapıyo normal mi diyosun ☺️
nazlieylul Nisaelizmom özellkle süt içince yapıyolar 😅 ikix olunca artık bez de önemli gitsin diyemiyorum 😅😅🤦🏼♀️🙄😬
MoRella Nisaelizmom Bence normal. Bir huzursuzluğu,ekstra ağlaması falan yoksa bir anormallik yok bence.👍☺️
Nisaelizmom _elmaliturtam teşekkür ederim ilk bebek olunca alıştığın bi durum farklı gelince çok sorguluyosun 🥲🥲
Tugbakivanc Nisaelizmom bebeğim mama içtiğinde çok çiş yapıyordu iki aylıkken emzirmeye başladım çişi azaldı doğduğunu gösteriyor bencede eğer koku vs yoksa