SILACINAR bizimde öyleydi canım sarılık geçirdik sürekli uyuyordu uyandırsak tekrar uyuyordu emmiyordu bolbol emzirmeye çalış sağ ağzına vermeye çalış topuğuna parmağınla vurarak uyandırmaya çalışın sende pekmezle suyu karıştırıp iç canım inşallah geçer Allah yardımcınız olsun 🙏🏻 Biz de 1 gün hastane de yatmıştık sarılığımız ilk 15 ti sonra 18 çıkmıştı iyi besleyemedik mavi ışık verdiler çok şükür atlattık