theAna Asyaasya isiliğe benziyor. Oğlumda vardı ilk bir ay, sonra geçti. Her yerinde mi var sadece yüzünde mi?
egebalim Emzirirken sütün değdiği yerlerde çıkıyo oğlumda. Sizinki de yüksek ihitmalle öyle bişeydir bence. Uzun süre geçmezse mutlaka bi doktora danışın nolur nolmaz
Metehan1 Asyaasya test yaptırmadım 1yasına kadar doğru sonuç vermiyor dıye yaptırmadım doktorum dedi büyük ihtimalle süt alerjisi var belirtileri var dedi diyet yapıyorum
Metehan1 Asyaasya kusma gürültülü kaka ıkınma 2 bucuk aylık kilosuna baktırmadım henüz en son gecen ay gıtmıstim
ozge28 Asyaasya cocuklar icin emmekk cok efor sarfeden bir eylemdirr bu sırada terlerler ve bu sekildee isilik olarak vucuda vurur