Merve08 Kızlar aramızda bebeğine kefir mayalayan var mı hangi maya kullanıyorsunuz? Ben carrefourdan kefir mayası alıp mayaladım sanırım canlı maya değil bu bebeğime versem mi kararsız kaldım yoğurt gibi oldu
Alp17 Merve08 ben mayalıyorum attardan canlı maya almıştım onu kullanıyorum. Ams oğlum pek sevmedi tadını zorla içirmeye çalışıyorum
Merve08 Alp17 aktarsa canlı maya bulunuyor mu ki ben carrefourdan aldım o da canlı maya değil zaten kremamsı bi kıvamı oldu kaşıkla yenir 😁😁
Alp17 Merve08 evet eşim bulup almış. Buzlukta muhafaza edip 3 defa kullandım bu zamana kadar. Satan kişi giderek çoğalacagını söylemiş
Alp17 Merve08 izin süre mı beklettiniz ne kadar çok beklerse o kadar koyulaşacağı yazıyordu. Yaklaşık 18 saat beklettim normal süt kıvamındaydı tadı da güzeldi ben beğendim ama malesef oğlum içmedi. Meyvelisini denedim muz ve narlı onu da sevmedi
Merve08 Alp17 24 saat oda sıcaklığında beklettim sonra dolaba koydum🤷🏻♀️🤷🏻♀️ benim oğlum o haliyle bile yedi içecek kıvamında olsa içer de işte 🤦🏻♀️