Merhaba sevgili anneler özellikle ikiz anneleri size sormak istiyorum 3 ayını doldurmuş bir kız bir erkek ikiz bebeklerim var doğduklarından beri mama yiyiyorlar hemde emiyorlar ama oğlum 3. Aylarını doldurduğundan itibaren mama yemeği bıraktı sadece emiyor Ama bu seferde çok sık emmek istiyor her saat başı geceleri de sık sık uyanıyor benim gibi durumda olan var mı