Mom042 canım anne sütü ile beslenen bebeklerde 10 güne kadar normal yapmaması. Ama mama ile besleniyorsa kabız olma ihitmalide oluyor. Kabızsa eğer çok huzursuzlanır ama kaka yapmaması bebişi huzursuz etmiyorsa yapacaktır. Genelde bizim kokulu gaz çıkarmaya başladıktan bir kaç gün sonra kakasını yapıyor. Çok zorlandıysa poposuna zeytinyağı ile hafif uyarabilirsin baya faydası oluyor.