assd15 Evde yapan oldu mu kızlar biz 1. Dozu doktorda yaptırdık ama şu an gittiğimiz doktor kendi yapmıyor sağlık ocağına bi sorun dedi.Aşı ağızdan veriliyor zaten ilaç gibi ben evde yapsam olur mu sizce.Yapanlar varsa nelere dikkat etmeliyim ?
Merkurretrosu assd15 ben evde yaptım canım çok minik minik sıktım ki tükürmesin yutsun diye bide kusmamasında dikkat et hemen emzirme çok hoplatıp zıplatma hemşire yada doktorda senden farklı birşey yapmayacak
Hanimm İlk dozunu evde vermek zorunda kalmıştım. Yavaş yavaş verdim. Mama yedikten yarım saat sonra vermiştim. 2 saat kusmamasına dikkat ettim. Bi sorun olmadı şükür