2 doz covid aşısını oldum oğlum 7,5 aylık şimdilik bi sıkıntı olmadı ( hamileyken domuz gribi geçirdim ve tamiflu kullanmak zorunda kaldım ve ağır geçirdim o yüzden aşıyı hemen yaptırdım tamiflu kullandığım zamanda hamilelikte güvenlidir diye bi çalışma yoktu çok şükür oğlumda besin alerjisi dışında bi sıkıntı yok )