Benım de hem ultrason hem elle bakmıştı.40ım çıkınca gıttıgımde ilk defa degısık bi alet koydu ıcerıye L seklınde gıbı o çok acıtmıştı. Diğerınde bırsey olmamıştı. Bıde benımm ara ara sankı içerıdrn batma gıbı bırsey oluyor 3ay olacak Doğum yapalı ama hala oluyor böyle bir acı.sızlerde de oluyor mu acaba?