glam Tertemiz, çok çok az kullanıldı. Orjinal kılıfında. Çıplak tene hiç giymedim. Ürünün kendi kokusu duruyor hala.
glam Hzl tamamen üşengeçliğimden kaynaklanıyor, aklıma geldikçe kullandım🙈 şimdi ben de küçük bedene geçeceğim
glam Alazokan ben 50 kg civarıydım ama bel ölçüsü önemli olan. Yamuna’nın tablosuna göre small almam gerekiyordu ama Small küçük oldu değiştirdim
SdCkmk glam merhaba🌝 Ben almayı düşünüyorum. Henüz satın alan kimse olmadıysa iletişime geçebilir miyiz?