GokturkAlp Mehtapnr ya benimki de 22 aylık, 1 haftadır geceleri ağlayarak uyanıyor. Sakinleşmesi için zor zapt ediyoruz. Hiç böyle yapmazdı. Bence 2 yaş sendromunun bir getirisi.